• 08-01-2011, 15:58:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilir miyim?? teşekkürler
  • 08-01-2011, 15:59:07
    #11
    galiba yetiştim
    bende rica ediyorum hocam
  • 08-01-2011, 16:00:22
    #12
    son 2 kisi bekleniyor
  • 08-01-2011, 16:05:04
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim
  • 08-01-2011, 16:08:27
    #14
    pm alabilirmiyim.
  • 08-01-2011, 16:10:44
    #15
    10 kisiye yollanmisti konu konu kapana bilir
  • 08-01-2011, 16:11:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    üstad gönder bana lütfen pm ile
  • 08-01-2011, 21:19:17
    #17
    tuh ya kacırdım demek neyse
  • 09-01-2011, 13:46:43
    #18
    Tüh be yollasan olmaz mı hocam