• 18-09-2010, 16:51:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Yorum yazdım bu nickle.
  • 18-09-2010, 23:42:30
    #11
    mail gelmedi hocam
  • 19-09-2010, 06:06:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    manymen nick i ile 2 adet yorum yaptım
    tşk ler..
  • 19-09-2010, 12:28:45
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yorum yaptım nio nickiyle
  • 19-09-2010, 12:31:51
    #14
    yorum yaptım kardeş bekliyorum
  • 19-09-2010, 12:38:17
    #15
    yorum yazdım basarılar dileriz...nick pamuk
  • 19-09-2010, 12:46:52
    #16
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    guzel mail toplama taktigi.. sonra SPAM yapmayacaginizi kim garantiliyor ??
  • 20-09-2010, 09:57:38
    #17
    NoMen nicki ile yorum yazdım.
  • 20-09-2010, 11:08:59
    #18
    moffaka ile yorum yazıldı