• 15-09-2010, 11:21:09
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öm lütfen
  • 15-09-2010, 11:36:41
    #20
    pm alabilirmiyim
  • 15-09-2010, 11:43:40
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PM lütfen.
  • 15-09-2010, 12:00:24
    #22
    Pm'ler Gönderildi.
  • 15-09-2010, 15:42:54
    #23
    pm lütfen
  • 15-09-2010, 15:45:27
    #24
    pm alabilirmiyim
  • 15-09-2010, 15:46:56
    #25
    Pm alabilir miyim ?
  • 15-09-2010, 15:51:19
    #26
    pm lütfen.

    teşekkürler
  • 15-09-2010, 16:11:07
    #27
    pm alabilirmiyim Teşekkürler.