• 31-08-2010, 12:21:07
    #10
    Özel mesaj alabilir miyim?
  • 31-08-2010, 12:22:15
    #11
    Pm alabilirmiyim, teşekkürler
  • 31-08-2010, 12:37:08
    #12
    Ö.M yollandı.
  • 31-08-2010, 12:46:06
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim
  • 31-08-2010, 12:50:09
    #14
    ben de bir pm rica edebilir miyim?
  • 31-08-2010, 12:51:59
    #15
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj alabilir miyim?
    Bende alabilir miyim ?
  • 31-08-2010, 12:55:40
    #16
    HERKESE Ö.M yolladı dagıtım devam ediyor.
  • 31-08-2010, 13:09:43
    #17
    ö.m lütfen
  • 31-08-2010, 13:46:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim , teşekkür ederim