• 28-08-2010, 05:55:08
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pm alabilir miyim, teşekkürler..
  • 28-08-2010, 05:57:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Buraya Kadar Pm attım.
  • 28-08-2010, 06:04:17
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    linki aldım, teşekkürler
  • 28-08-2010, 06:06:14
    #13
    PM alabilirmiyim tşkler.
  • 28-08-2010, 06:08:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Pm atılmıstır herkeze
  • 28-08-2010, 06:14:23
    #15
    Pm Lütfen..
  • 28-08-2010, 07:33:16
    #16
    pm alabılırmıyım
  • 28-08-2010, 07:59:14
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ben alabilirmyim? çok sagol şimdiden dostum.
  • 28-08-2010, 08:03:01
    #18
    pm alayım lütfen.