• 09-08-2010, 12:39:54
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    son 5 kişi kaldı... ondan sonra pm gönderilmiyecektir..
  • 09-08-2010, 12:44:30
    #47
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pm alabilirmiyim
  • 09-08-2010, 12:44:58
    #48
    pm lütfen
  • 09-08-2010, 12:48:46
    #49
    pm lütfen
  • 09-08-2010, 12:49:06
    #50
    PM alayım.
  • 09-08-2010, 13:59:00
    #51
    pm alabilirmiyim
  • 09-08-2010, 14:00:55
    #52
    pm lüütfen teşekürler
  • 09-08-2010, 14:00:59
    #53
    Üyeliği durduruldu
    bende om alabilirmiyim..
  • 09-08-2010, 14:01:38
    #54
    Üyeliği durduruldu
    pm lütfen