• 29-07-2007, 18:28:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler özel paylaşım +rep
  • 29-07-2007, 18:30:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    eyvallah hocam emegine saglık tam güncelleme öncesi ilaç gibi
  • 29-07-2007, 18:39:55
    #12
    Teşekkürler. İşime yaradı.
  • 29-07-2007, 18:44:37
    #13
    ekledik çok teşekkürler
  • 29-07-2007, 19:09:03
    #14
    Ben ekliyemedim arkadaslar yaziyorum name kismina isim sitemin ismini yaziyorum ama olmuyor herhangi bi kodmu yazmam gerek name kismina?
  • 29-07-2007, 19:12:10
    #15
    çok teşekkürler.
  • 29-07-2007, 19:18:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Saol webkit (:
  • 29-07-2007, 19:25:45
    #17
    Çok güzelmiş teşekkür ederiz.
  • 29-07-2007, 19:49:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    MuRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ekliyemedim arkadaslar yaziyorum name kismina isim sitemin ismini yaziyorum ama olmuyor herhangi bi kodmu yazmam gerek name kismina?

    comment kısmına yazmayı unutmuşsundur thanks yaz yeter