• 31-07-2010, 20:29:56
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alabilirmiyim hocam bende?
  • 31-07-2010, 20:32:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    PM alabiliriyim.Tşkler.
  • 31-07-2010, 20:33:54
    #12
    pm alabilirmiyim..
  • 31-07-2010, 20:34:38
    #13
    p.m cok saol
  • 31-07-2010, 20:36:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Mümkünse pm alabilir miyim ?
  • 31-07-2010, 20:37:12
    #15
    Linkleri aldım, teşekkürler..
  • 31-07-2010, 20:37:16
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim hocam.. teşekkürler
  • 31-07-2010, 20:39:17
    #17
    pm ler ayırım yapmaksızın gönderildi konuya yazıpta almıyan arkadaş varsa lütfen pm atsın. tşkler.
  • 31-07-2010, 20:39:32
    #18
    çok teşekkür ederim arkadaşım servet yatıyor pm'de güzel paylaşım.