• 30-07-2010, 16:58:22
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm alabilir miyim ?
  • 30-07-2010, 17:00:03
    #29
    pm alabilirmiyim.
  • 30-07-2010, 17:00:36
    #30
    Pm alabılırmıyım tesekkurler
  • 30-07-2010, 17:01:46
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm gönderebilirmisiniz?
  • 30-07-2010, 17:03:04
    #32
    pm alabilir miyim ?
  • 30-07-2010, 17:04:13
    #33
    pm alabılırmıyım
  • 30-07-2010, 17:09:42
    #34
    pm alabilirmiyim hocam , teşekkürler
  • 30-07-2010, 17:32:08
    #35
    Pm ler gönderildi
  • 30-07-2010, 17:34:17
    #36
    bir pm rica edebilirmiyim teşekkür ederim