• 06-07-2010, 20:31:37
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler AnkaraLIII.
  • 06-07-2010, 20:36:39
    #20
    p.m alabilirmiyim?

    Tesekkürler.
  • 06-07-2010, 20:43:43
    #21
    pm alabilirmiyim hocam.
  • 06-07-2010, 21:45:34
    #22
    pm alabilirmiyim
  • 06-07-2010, 21:49:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    pm lütfen.
  • 06-07-2010, 21:51:24
    #24
    pm lütfen
  • 06-07-2010, 22:33:47
    #25
    Ah Gülüm İhtiyacım Olsada Pm İstesem.
  • 06-07-2010, 22:43:21
    #26
    pm alabilir miyim ?
  • 06-07-2010, 22:45:14
    #27
    Pm Alabılırmıym