• 17-06-2010, 11:16:44
    #10
    pm alabilirmiyim. simdiden tesekkürler
  • 17-06-2010, 11:18:04
    #11
    Teşekkürler hocam aldım listeyi
  • 17-06-2010, 11:24:27
    #12
    Ö.m alabilirmiyim teşekkürler
  • 17-06-2010, 11:30:26
    #13
    pm alabilirmiyim lütfen
  • 17-06-2010, 11:33:43
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana da yollarmısın hoca
  • 17-06-2010, 11:48:53
    #15
    pm alabilir miyim?
  • 17-06-2010, 11:50:59
    #16
    bende özel mesaj alabilirmiyim
  • 17-06-2010, 14:20:50
    #17
    pm gönderildi.
    teşekkürler
  • 17-06-2010, 14:24:38
    #18
    pm lütfen.