• 14-06-2010, 15:12:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bitti, akşam devam ederiz
  • 14-06-2010, 15:13:18
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Pm Alabilirmiyim
  • 14-06-2010, 15:14:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilir miyim?
  • 14-06-2010, 15:16:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderildi
  • 14-06-2010, 15:19:32
    #5
    Pm alabilir miyim ? Teşekkürler
  • 14-06-2010, 15:21:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    pM Alabilirmiyim (( Téşekkürler ))
  • 14-06-2010, 15:22:07
    #7
    öm alabilirmiyim.
  • 14-06-2010, 15:22:24
    #8
    pm alabilirmiyim teşekkürler
  • 14-06-2010, 15:22:34
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm lütfen