• 11-06-2010, 11:13:21
    #1
    bitti tşkler.
  • 11-06-2010, 11:14:36
    #2
    teşekkürler bu sefer kaçırmadık
  • 11-06-2010, 11:16:20
    #3
    bu yabancılarda sitem güzel olsun çabası yok sitede tip yok ama PR yüksek demek ki PR tipe bakmıyor bilgiye bakıyor.. teşekkürler bestoffrm
  • 11-06-2010, 11:19:35
    #4
    teşekkürler
  • 11-06-2010, 23:56:51
    #5
    Misafir
    teşekkürler kolay gelsin
  • 12-06-2010, 00:00:25
    #6
    teşekkürler hocam
  • 12-06-2010, 00:02:11
    #7
    teşekkürler
  • 12-06-2010, 00:38:01
    #8
    Teşekkür ederim
  • 12-06-2010, 00:42:39
    #9
    teşekkürler