• 08-06-2010, 12:24:08
    #1
    Paylaşım bitmiştir teşekkürler
  • 08-06-2010, 12:24:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm istiyorum, teşekkürler
  • 08-06-2010, 12:25:49
    #3
    pm alabilirmiyim
  • 08-06-2010, 12:25:51
    #4
    pm alabilirmiyim teşekkürler.
  • 08-06-2010, 12:25:58
    #5
    PM gönderir misiniz..

    Teşekkürler..
  • 08-06-2010, 12:31:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim...
  • 08-06-2010, 12:33:20
    #7
    Pm lütfen
  • 08-06-2010, 12:34:15
    #8
    p.m lütfen
  • 08-06-2010, 12:35:19
    #9
    pm lütfen..