İmzamdaki siteyi ekledim, şunu söyleyebilirim ki gördüğüm en iyi dizin sitelerinden biri.
Sizinle bişi görüşceğim PM ile messenger adresinizi atar mısınız.
Linkleri onayladım arkadaşlar. Eklemeye devam edebilirsiniz. Dediğim gibi dizini daha da geliştirip farklı bir yapıya oturmtayı düşünüyorum. Arşivde şimdiden siteleriniz bulunsun isterim.