• 20-05-2010, 12:29:00
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sende sağol

    Yorumu onaylanan var mı ?
  • 20-05-2010, 13:00:07
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Replenmişsiniz hocam daha önceden
  • 20-05-2010, 13:08:41
    #12
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Replenmişsiniz hocam daha önceden
    Eyvallah gerek yok zaten
  • 20-05-2010, 16:18:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler.
  • 20-05-2010, 16:54:29
    #14
    teşekkürler hocam..
  • 20-05-2010, 16:57:00
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seni seviyorum
  • 20-05-2010, 17:46:08
    #16
    Bende sizi
  • 20-05-2010, 17:49:06
    #17
    indirdim, repledim teşekkürler.

    edt: repleyemedim 24hours
  • 20-05-2010, 17:50:14
    #18
    Üyeliği durduruldu
    eyvallah