• 20-05-2010, 18:12:43
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirdim, repledim teşekkürler.

    edt: repleyemedim 24hours

    repe gerek yok zaten,sağolun
  • 20-05-2010, 18:25:23
    #20
    paylaşım için teşekkürler
  • 20-05-2010, 20:38:44
    #21
    Eyvallah +rep
  • 21-05-2010, 20:04:02
    #22
    2 tane yorumum onaylanmış bu arada arkadşlar
  • 21-05-2010, 20:22:55
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekledim usta bende. biri admin onaysızdı zaten direk çıktı.

    paylaşım için teşekkürler.
  • 21-05-2010, 20:49:36
    #24
    Saol dostum yeni bir sitem var çok işime yarayacak hemen copy paste yapmaya başlayalım
  • 21-05-2010, 21:17:05
    #25
    Teşekkürler iyi geldi yeni başladım pr8 görmek mutluluk verici
  • 21-05-2010, 21:23:20
    #26
    Faydam olduysa ne güzel
  • 21-05-2010, 21:30:38
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler