• 05-05-2010, 19:31:15
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Tamamen admin onaysız pr3 ve pr2 dofollowlar.Biraz önce bi arkadaş -rep vermiş saniyelik paylaşımlarmı yapıyorsun diye bu sayede ilk -repimide almış oldum
    Birazdan linkleri kaldıracağım
    edit: paylaşım bitmiştir teşekkürler.
  • 05-05-2010, 19:35:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler hocam süpersin
  • 05-05-2010, 19:45:17
    #3
    teşekkürler paylaşım için
  • 05-05-2010, 19:46:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    teşekürler
  • 05-05-2010, 19:49:45
    #5
    teşekkürler
  • 05-05-2010, 19:52:30
    #6
    Çok teşekkürler...
    Anlık paylaşım yapmanız, linklerin çöp haline dönmemesi için çok daha iyi.
    + rep veremedim, bugünlük kotam dolmuş...
  • 05-05-2010, 20:00:00
    #7
    teşekkürler
  • 05-05-2010, 20:02:21
    #8
    redbutterfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen admin onaysız pr3 ve pr2 dofollowlar.Biraz önce bi arkadaş -rep vermiş saniyelik paylaşımlarmı yapıyorsun diye bu sayede ilk -repimide almış oldum
    Birazdan linkleri kaldıracağım
    Paylaşmak iyidir. Benden de +Rep. Sağol paylaştığın için.
  • 05-05-2010, 20:07:23
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Rica ederim umarım işinize yaramıştır.