• 05-05-2010, 19:06:47
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    İlk mesaj yazan beş kişiye pm gönderildi.Paylaşım bitmiştir.
  • 05-05-2010, 19:07:44
    #2
    1 ben olayım
  • 05-05-2010, 19:07:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alabilir miyim ?
  • 05-05-2010, 19:07:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 05-05-2010, 19:07:55
    #5
    pm alabilirmiyim
  • 05-05-2010, 19:08:04
    #6
    kaçırdık mı
  • 05-05-2010, 19:08:49
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yetiştiysem alabilir miyim
  • 05-05-2010, 19:08:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    p.m alayım
  • 05-05-2010, 19:10:08
    #9
    pm atarmısın