• 05-05-2010, 18:23:38
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Paylaşım bitmiştir
  • 05-05-2010, 18:24:38
    #2
    alabilir miyim mümkünse
  • 05-05-2010, 18:24:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    p.m lütfen teşekkürler
  • 05-05-2010, 18:25:15
    #4
    pm lütfen
  • 05-05-2010, 18:25:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben ben
  • 05-05-2010, 18:27:13
    #6
    bende alabilirmiyim
  • 05-05-2010, 18:28:56
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Pmler gönderildi.
  • 05-05-2010, 18:30:33
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne çabuk
  • 05-05-2010, 19:10:40
    #9
    mümkünse pm alabilirmiyim?