• 03-05-2010, 17:32:14
    #28
    kaldıysa pm alayım
  • 03-05-2010, 17:50:08
    #29
    Pm. aldım.
    Çok teşekkürler...Puanım size çok bir fayda sağlamayacak ama ben yinede bu paylaşımınız için +rep deyip, teraziye tıklıyorum...
  • 03-05-2010, 18:01:31
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alabilirmiyim hocam
    teşekkürler
  • 03-05-2010, 18:28:57
    #31
    Misafir
    pmler atılmıştır...
  • 03-05-2010, 19:16:36
    #32
    ben de alabilir miyim?
  • 03-05-2010, 19:20:36
    #33
    pm alabilirmiyim
  • 03-05-2010, 19:29:30
    #34
    Misafir
    pmler atılmıştır...
  • 03-05-2010, 19:40:06
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Pm istiyorum, teşekkür ederim.
  • 03-05-2010, 19:43:13
    #36
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim