• 29-04-2010, 16:40:30
    #19
    Bende alabilirmiyim
  • 29-04-2010, 16:46:42
    #20
    bende pm alabilir miyim, teşekkürler..
  • 29-04-2010, 16:48:02
    #21
    Pm alabilirmiyim?
  • 29-04-2010, 16:48:57
    #22
    Üyeliği durduruldu
    geç kalmadıysam pm alabilirmiyim ?
  • 29-04-2010, 17:01:31
    #23
    pm alabilirmiyim. teşekkürler.
  • 29-04-2010, 17:09:15
    #24
    pm kaldıysa bende alabılırmıyım
  • 29-04-2010, 17:09:53
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaldıysa alayım
  • 29-04-2010, 17:16:35
    #26
    Üyeliği durduruldu
    varsa bende alabilirmiyim
  • 29-04-2010, 17:17:12
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskiden yazılacak konu ile ilgili 1-2 cümle yazılır, yazının devamı bu linkte diye belirtilir diye herkes söylenirdi. Şimdi pm ile link alıyoruz. Bir de üzerine verilen linkte bulunan yazıyı görebilmemiz için üye oluyoruz. Enteresan hareketler bunlar..