• 21-04-2010, 21:28:48
    #19
    Üyeliği durduruldu
    edit: geç kaldık
  • 21-04-2010, 21:32:34
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Valla süper bloglardı, repimi verdim.
    (Ben de repçi oldum)
  • 21-04-2010, 21:34:58
    #21
    Misafir
    kaldıysa pm alabilirmiyim ?
  • 21-04-2010, 21:38:04
    #22
    gönderirsen sevinirim. teşekkürler.
  • 21-04-2010, 21:44:56
    #23
    kaldıysa pm alabilir miyim ?
  • 21-04-2010, 22:04:37
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Gönderim bitmişti ama pm isteme zahmetinde bulunan arkadaşlara da ayıp olmaması babında gönderdim.

    BUNDAN SONRA GÖNDERİM BİTMİŞTİR.LÜTFEN PM İSTEMEYİN.