• 15-04-2010, 15:02:56
    #10
    ekledim, sagolasınnnn
  • 16-04-2010, 09:34:38
    #11
    Teşekkurler.
  • 16-04-2010, 09:52:36
    #12
    Teşekkürler.
  • 16-04-2010, 11:29:26
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler... umarım eklemeleri onaylarlar..