• 10-04-2010, 18:51:16
    #1
    Çöp olmasın diye, Konuya mesaj yazan ilk 10 kişiye pm gönderilicektir.
  • 10-04-2010, 18:53:00
    #2
    Ö.m. alabilir miyim?
  • 10-04-2010, 18:53:12
    #3
    pm lütfen
  • 10-04-2010, 18:53:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilrmiyim lütfen.
  • 10-04-2010, 18:58:32
    #5
    İlk 3 arkadaşa pm gönderildi.
  • 10-04-2010, 18:59:22
    #6
    pm alabilirmiyim
  • 10-04-2010, 19:00:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Alabilirmiyim...
  • 10-04-2010, 19:02:14
    #8
    Pm lütfen
  • 10-04-2010, 19:03:15
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    p.m lütfen