• 27-03-2010, 01:11:33
    #10
    teşekkür ederim 53. mesajı attım siteye çöp olmadan kaldırırsanız iyi olur.
  • 27-03-2010, 01:23:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    vallahi bir ben kod bırakamıyorum herkes bırakmış
  • 27-03-2010, 04:03:54
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çop olmus bile ama baya bi ekledim tskler
  • 27-03-2010, 10:14:44
    #13
    teşekkür edim bari
  • 27-03-2010, 14:46:11
    #14
    teşekkür ederim