• 17-03-2010, 16:18:20
    #1
    yeterli.
  • 17-03-2010, 16:20:19
    #2
    Teşekkürler.
  • 17-03-2010, 16:22:49
    #3
    Teşekkürler.
  • 17-03-2010, 16:23:44
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler kardeş
  • 18-03-2010, 16:14:40
    #5
    geç kalmışıs
  • 18-03-2010, 16:27:15
    #6
    gec kaldım
  • 18-03-2010, 17:15:27
    #7
    kalmadımı bıze
  • 18-03-2010, 19:04:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    p.m ile yolliyabilirmisin