• 10-03-2010, 20:44:32
    #55
    saolasin
  • 10-03-2010, 20:49:59
    #56
    bende alabilir miyim teşekkürler
  • 10-03-2010, 20:57:59
    #57
    baya geç kaldım ama devam ediyor heralde bende rica edeyim.
    teşekürler
  • 10-03-2010, 21:02:18
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaldıysa pmlermisin lütfen?
  • 10-03-2010, 21:07:24
    #59
    Üyeliği durduruldu
    kaldiysa pm alabilirmiyim tşkler
  • 10-03-2010, 21:07:50
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilirmyim.
  • 10-03-2010, 21:32:46
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Herkese gönderildi.

    bundan sonra konu'dan pm alabilirmiyim değil, konu linki ile beraber bana özel mesaj yani pm atın ben size göndereyim konuya bakmıyorum buraya pm alabilirmiyim diye yazanlara göndermiyorum bilginiz olsun cünkü takip edemiyorum iyi calismalar.
  • 10-03-2010, 21:56:06
    #62
    teşekkürler güzel paylaşım..
  • 10-03-2010, 22:24:39
    #63
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Pm alabilirmiyim, tşkler.