• 04-03-2010, 05:45:32
    #10
    o kadar kolay değil tabi
  • 04-03-2010, 12:06:17
    #11
    Üyeliği durduruldu
    gaseria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani editör adı yazmıyorsa benı alırlarmı demek oluyor bu'da
    Hangi kategoriye başvurdunuz?
    Hangi siteleri önerdiniz? PM atar mısınız?
  • 04-03-2010, 12:12:15
    #12
    r10 da tanıdığım bir çok editör var.
  • 04-03-2010, 13:13:12
    #13
    Bende başvurmuştum. Hatta o kadar özene bezene başvuru yaptım ki... 3-5 gün içinde bir cevap geliyor. Tabiki olumsuz Bana kalırsa dmoz işi rant haline gelmiş. Birçok yerde de bu konu ile ilgili yazılar mevcut. Hatta kendi destek sitelerinde bile bu sorulara cevapsız kalarak haksız olduklarını kabul ediyorlar.
  • 04-03-2010, 13:18:09
    #14
    ben kaç kere başvurdum hep reddediliyorum.
  • 26-03-2010, 21:08:02
    #15
    O Başvuru olayı tamamen formalitedir. Eğerki Editör bir arkadaşınız felan varsa ancak onun referansı ile editör olabilrbilirsiniz.
  • 26-03-2010, 21:09:19
    #16
    Mail adresinize cevap gelir.
  • 26-03-2010, 21:11:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ben ömrümde Dmoz kadar dandik bi dizin görmedim , hiç alakasız siteler listelenirken hakeden siteleri hemen reddediyorlar. Arkadaşın dediği gibi tamamen formalite editör arkadaşın olması lazım
  • 27-03-2010, 22:38:01
    #18
    Dmoz editörleri var aramızda demek ... kimler acaba kendilerini neden tanıtmıyorlar_?