• 19-02-2010, 12:19:39
    #10


    işte hoca açılıyor bende
  • 19-02-2010, 12:22:18
    #11
    ozaman bunun garezi bana

  • 19-02-2010, 12:27:05
    #12
    seni seviyor demek ki bismillah diyerek girseydn bloğa keşke
  • 19-02-2010, 12:52:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler ama yorum yapma bölümü kapanmış sanırım ?