• 23-02-2010, 23:24:42
    pm lütfen banada
  • 23-02-2010, 23:48:29
    pm için teşekkürler
  • 23-02-2010, 23:50:36
    teşekkürler pm alabilirmiyim.
  • 24-02-2010, 00:15:10
    tşkler, fakat arapça ve japonca da var ekleye bilirsem ekleyecem, yıne güzel paylaşım.
  • 24-02-2010, 11:44:45
    Pm alabilir miyim
  • 24-02-2010, 14:11:37
    catlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj atanlara dönüş yapıldı.

    öm isteyene değil atana dönüş yapıyorum.
    pm alındı..çok teşekkürler..
  • 24-02-2010, 14:21:49
    edit // bitmiş
  • 24-02-2010, 14:44:23
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim güzel paylaşım..
  • 24-02-2010, 15:06:55
    teşekkür ederim pm aldım