• 10-02-2010, 18:25:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm atanlara dönüş yapıldı
  • 10-02-2010, 18:25:33
    #11
    pm lütfen
  • 10-02-2010, 18:27:20
    #12
    pm aLabiLirmiyim..
  • 10-02-2010, 18:27:44
    #13
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ben ben lütfen
    BLueFox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm atanlara dönüş yapıldı
    bana dönüş yapmadınız hala

    pm bekliyorum
  • 10-02-2010, 18:35:23
    #14
    pm alabilirmiyim şimdiden teşekkürler
  • 10-02-2010, 18:35:26
    #15
    10 kişiye gönderildi .
  • 10-02-2010, 18:37:45
    #16
    Üyeliği durduruldu
    tüh be kaçırdık. 11. benim galiba
  • 10-02-2010, 18:38:04
    #17
    11.kişiye de atmayı düşünürseniz eğer bende isterim
  • 10-02-2010, 18:40:01
    #18
    PM alabilirmiyim.