• 27-01-2010, 10:53:53
    #1
    bitti
  • 27-01-2010, 10:54:24
    #2
    pm alayım
  • 27-01-2010, 10:55:02
    #3
    öm lütfen
  • 27-01-2010, 10:55:20
    #4
    Pm alayım.
  • 27-01-2010, 10:56:21
    #5
    pm pls
  • 27-01-2010, 10:56:27
    #6
    bende pm alabilirmiyim
  • 27-01-2010, 10:56:39
    #7
    Pm alabilirmiyim
  • 27-01-2010, 10:57:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim..
  • 27-01-2010, 10:57:26
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mümkünse pm alayım.