• 25-01-2010, 14:10:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bitti
  • 25-01-2010, 14:13:11
    #2
    pm ala bilirmısım siftah benden tşk
  • 25-01-2010, 14:14:00
    #3
    Bende bi zahmet alayım, teşekkürler.
  • 25-01-2010, 14:16:11
    #4
    Alabilirmiyim.
  • 25-01-2010, 14:16:54
    #5
    bende alayım.
  • 25-01-2010, 14:17:23
    #6
    pm alabilirmiyim hocam
  • 25-01-2010, 14:17:24
    #7
    Pm lütfen
  • 25-01-2010, 14:17:37
    #8
    PM alabilirmiyim.
  • 25-01-2010, 14:18:12
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende alabilirmiyim