Pr6 - Pr4 Dofoloow Blog Herkese
28
●1.084
- 10-01-2010, 00:32:27Forumda rep istemek yasak olduğunu bilmiyorsun sanırım Rep isteme ban sebebidir.AnkaraLIII adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Göstermiş olduğunuz ilginizden dolayı rep vermek isteyen arkadaşlar çıkabilir bunu dile getirmek zorunda değilsiniz. - 10-01-2010, 01:08:49Herkese verecekseniz mesaja ilave edin neden pm yolu ile uğraşıyorsunuz?
- 10-01-2010, 01:10:56Üyeliği durdurulduEttim Arkadaş Ettim
Ama Napim Adam mesaj Yazıyosa
- 10-01-2010, 01:33:03Üyeliği durdurulduYarın Devam Edecem Arkadaşlar
Siz Bana Pm lerinizi Atınız