AnkaraLIII adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşların Bazılarının İşine Gelmedi Galiba 10 Dakka Önce +13 Rep dim Şimdi -4 Yazıklar Olsun...

Bak Beni Deli Etmeyin -Rep Verenler Elimde 2000 e yakın dofollow var ibreti alem için dagıtırm Forumda....CaqaLLık yapmayın Herkesin İhdiyacı var o Dofollowlara. Yazık La Size


Kibir En Büyük Günahtır... Allah katında yeri Yokdur...
Forumda rep istemek yasak olduğunu bilmiyorsun sanırım Rep isteme ban sebebidir.

Göstermiş olduğunuz ilginizden dolayı rep vermek isteyen arkadaşlar çıkabilir bunu dile getirmek zorunda değilsiniz.