• 04-01-2010, 20:39:37
    #10
    varsa p.m alabilrmiyim
  • 04-01-2010, 20:45:26
    #11
    pm lütfen...
  • 04-01-2010, 20:45:31
    #12
    edit geç kalmışım
  • 04-01-2010, 21:00:38
    #13
    bitti yazdıktan sonra istemenin amacını bi türlü anlayamıyorum artık post kasmak mı diye düşünmeye başlıyacağım.
  • 04-01-2010, 22:50:09
    #14
    fazladan atarmısın hocam Lazımda