• 29-12-2009, 16:20:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun
  • 29-12-2009, 16:43:23
    #2
    eyw. saol Haci.
  • 29-12-2009, 16:47:07
    #3
    saolasın
  • 29-12-2009, 16:48:20
    #4
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    tesekkurler...
  • 29-12-2009, 16:50:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler
  • 29-12-2009, 16:56:46
    #6
    Sağolasın.
  • 29-12-2009, 16:57:33
    #7
    Teşekkürler
  • 29-12-2009, 17:25:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler +
  • 29-12-2009, 17:27:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürkler