• 28-12-2009, 20:22:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    taze bitti
  • 28-12-2009, 20:30:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlkinde bir türlü Cachayı gecemedim

    Edit : Sonunda
  • 28-12-2009, 20:33:39
    #3
    Türkçe eklenmiş linkler var hocam. Bir daha deneyiniz
  • 28-12-2009, 20:47:50
    #4
    captcha nasıl geçicez acaba yaw
  • 28-12-2009, 20:51:07
    #5
    İlkinde seyi soruyor orda tırnak içinde kelime cıkıyor diyorki bilmem kacıncı kelimeyi yazın

    one two thre four falan D:
  • 28-12-2009, 20:55:11
    #6
    Teşekkürler.
  • 28-12-2009, 20:58:12
    #7
    eyw.
  • 28-12-2009, 21:00:06
    #8
    yaptımm loo ilkini saoll
  • 28-12-2009, 21:04:04
    #9
    Teşekkürler.