• 22-12-2009, 17:10:43
    #1
    Siteden editöre mesaj atmak istiyorum 502 hatası verıyor , nasıl mesaj yazabilirim?
  • 22-12-2009, 17:11:07
    #2
    Hata vermesine rağmen mesajlarınız ulaşıyor
  • 22-12-2009, 17:15:33
    #3
    bu kötü ya bende bayagı mesaj attım bayagıda deneme mesajı atmıstım
    teşekkürler bilgi için