• 18-12-2009, 13:27:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 18-12-2009, 13:28:23
    #11
    teşekkürler.
  • 18-12-2009, 13:28:46
    #12
    giresunlu msn den yolladım kardeşim

    son 3kişi
  • 18-12-2009, 13:30:21
    #13
    pm alabilirmiyim teşekkürler
  • 18-12-2009, 13:30:43
    #14
    PM alabilirmiyim bende !
  • 18-12-2009, 13:31:04
    #15
    Bir PM'de ben alayım. Teşekkürler.
  • 18-12-2009, 13:31:27
    #16
    bitti.
  • 18-12-2009, 13:31:45
    #17
    pm lütfen

    şansa bak aynı dakkada yazdık kabul etmem
  • 18-12-2009, 13:32:13
    #18
    son hublot a gönderiyorum, başka pm istenmesin dönüş yapmam.