• 11-12-2009, 15:56:42
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alabilirmiyim tesekkürler.
  • 11-12-2009, 16:02:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ilkona Yinemi giremedik;P
  • 11-12-2009, 16:33:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sağolasın hocam...
  • 11-12-2009, 17:34:16
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    basoyna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep veren arkadaşdan da ALLAH razı olsun ne diyelim.
    -rep veren ben değilim hocam yalnış anlaşılma olmasın.
  • 11-12-2009, 17:56:32
    #14
    Banada pm yollarsanız sevinirim