• 07-12-2009, 22:35:02
    #19
    Pm alabilirmiyim
  • 07-12-2009, 22:35:07
    #20
    pm pls
  • 07-12-2009, 22:36:36
    #21
    pm dostum ??
  • 07-12-2009, 22:46:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim arkadaşım saol birazda japonlarla arkadaş olalım
  • 07-12-2009, 22:46:35
    #23
    kaldıysa alırım
  • 07-12-2009, 22:54:35
    #24
    teşekkürler...
  • 07-12-2009, 22:58:30
    #25
    pm lütfen. teşekkürler
  • 07-12-2009, 22:59:01
    #26
    pm lütfen
  • 07-12-2009, 23:38:22
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaldıysa bende hayır demem, teşekkürler.