• 06-12-2009, 20:31:42
    #1
    edit, yeterli.
  • 06-12-2009, 20:32:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler.
  • 06-12-2009, 20:32:22
    #3
    chackal konuyu açıyorum yeniliyorum yine sen
  • 06-12-2009, 20:32:33
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler.
  • 06-12-2009, 20:37:57
    #5
    paylaşım bitti, gerekli kitleye ulaştı
  • 06-12-2009, 20:38:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    valla ilkine ben attım kod tşk
  • 06-12-2009, 20:38:34
    #7
    dalga geçer gibi 2dk da konu kapanması ayıp valla.
  • 06-12-2009, 20:39:07
    #8
    sadece 2 kişiye verip konuyu editliyorsunuz ve bence saçma. Konu kirliliğinden başka bişey değil bu.
  • 06-12-2009, 20:40:44
    #9
    ne çabuk bitti