• 06-12-2009, 20:10:25
    #1
    bitti :d
  • 06-12-2009, 20:11:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm lütfen
  • 06-12-2009, 20:11:06
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lütfen pm alayım.
  • 06-12-2009, 20:11:06
    #4
    alabilirmiyim
  • 06-12-2009, 20:11:28
    #5
    pm alıyım

    Teşekkürler.
  • 06-12-2009, 20:11:39
    #6
    Misafir
    Özel Mesaj alabilirmiyim lütfen. Şimdiden Teşekkürler.
    Tabi 2 defa isteme hakkımız varsa
  • 06-12-2009, 20:11:48
    #7
    bitti.
  • 06-12-2009, 20:25:12
    #8
    <kd>
    Açılış Tarihi : Bugün, 20:10:25
    Sonlanma Tarihi : Bugün, 20:11:48

    Sirkülasyon çok hızlı vesselam. (:
    </kd>
  • 06-12-2009, 20:27:32
    #9
    konu açılıyor 10dk sonra kapanıyor tuhaf
    ciddi paylaşımcıları bekliyoruz