• 04-12-2009, 21:26:03
    #1
    paylaşım bitti. pmleri yolluyorum
  • 04-12-2009, 21:26:43
    #2
    pm alabilirmiyim tşkler
  • 04-12-2009, 21:27:05
    #3
    Ö.m. alabilir miyim?
    Teşekkürler.
  • 04-12-2009, 21:27:14
    #4
    teşekkürler pm
  • 04-12-2009, 21:27:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 04-12-2009, 21:27:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mümkünse pm alabilrmiyim ?
  • 04-12-2009, 21:28:13
    #7
    Misafir
    yakında lisans alıcaksın basoyna
  • 04-12-2009, 21:28:46
    #8
    paylaşım bitti.
  • 04-12-2009, 21:29:57
    #9
    üye olma ve post atmayıda aynen yazdım arkadaşlar net okursanız rahatlıkla link alabilirsiniz.