• 02-12-2009, 20:27:13
    #19
    pm alabılrmıyım tesekkur ederım
  • 02-12-2009, 20:27:30
    #20
    TUFAN_8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    linkler yollandı bundan böylede kendi bildiğim linkleri kendime saklıyacağım bazı arkadaşlar farklı düşünüyor tşk ederim ilginiz için..
    kusura bakmayın ilk 7 arkadaşa yolladım....
  • 02-12-2009, 20:29:44
    #21
    banada atarsanız pm sevinirim
  • 02-12-2009, 20:35:41
    #22
    Üyeliği durduruldu
    pm.
  • 02-12-2009, 20:37:43
    #23
    TUFAN_8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet arkadaşlar bunuda ilk 7 kişiye dağıtacağım bazı arkadaşlar bu durumdan rahatsız oldu o yüzden artık bildiğimi kendime saklamam gerekli sanırım buda link konusunda son paylaşımımdır...

    link için pm isteyin.

    arkadaşın düşünceleri :


     ChipOnline´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    usta sen bu blogları rep toplamak için paylaşmıyorsan taş olayım okadar diyom yani. herkezde bi rep sevdası. Vericekseniz açık konu verin yok ilk 10 kişiye yok repi büyük olana yok iTradesi 100 tane olana. geçin bunları ya forum paylaşım yeridir. paylaşım yapılırsa genelde herkeze yapılır vericeksen ö.m ile ver 15 kişiye konu açmaya ne gerek var. şimdi paylaştın verdiler sana +rep ohh kralsın dimi
    Kardeşim burada 40.000'in üzerinde kişiyiz kayıtlı. 1 Kişi laf söyledi diye hiç takma bence. Şimdi bazı insanlar vardır konuşur düşündürür. Bazı insanlar vardır konuşur güldürür.

    Anlatmak istediğimi anladın sen
  • 02-12-2009, 20:39:32
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paylaşımın sonuncu olması kötü :S

    Neyse kaçırdık.Artık başkalarından alacaz..
  • 02-12-2009, 20:43:37
    #25
    bir pm de ben alayım. 1 kişinin lafını bahane etmen de yanlış bence.
  • 02-12-2009, 20:50:38
    #26
    pm lütfen :''köpekler istedi diye atlar ölmez''takma kafana
  • 02-12-2009, 20:55:14
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bencede takma bir kişiyi kafana..bizde kaçırdık sayesinde..canın sağolsun sıkma canını..