evet arkadaşlar bunuda ilk 7 kişiye dağıtacağım bazı arkadaşlar bu durumdan rahatsız oldu o yüzden artık bildiğimi kendime saklamam gerekli sanırım buda link konusunda son paylaşımımdır...
link için pm isteyin.
arkadaşın düşünceleri :
ChipOnline´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
usta sen bu blogları rep toplamak için paylaşmıyorsan taş olayım okadar diyom yani. herkezde bi rep sevdası. Vericekseniz açık konu verin yok ilk 10 kişiye yok repi büyük olana yok iTradesi 100 tane olana. geçin bunları ya forum paylaşım yeridir. paylaşım yapılırsa genelde herkeze yapılır vericeksen ö.m ile ver 15 kişiye konu açmaya ne gerek var. şimdi paylaştın verdiler sana +rep ohh kralsın dimi
Kardeşim burada 40.000'in üzerinde kişiyiz kayıtlı. 1 Kişi laf söyledi diye hiç takma bence. Şimdi bazı insanlar vardır konuşur düşündürür. Bazı insanlar vardır konuşur güldürür.
Anlatmak istediğimi anladın sen