• 01-12-2009, 21:26:49
    #37
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bende pm. alabilirmiyim
  • 01-12-2009, 21:32:03
    #38
    Pm atabilirmisin ?
  • 01-12-2009, 21:39:29
    #39
    Webnip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm atabilirmisin ?
    redbutterfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende pm. alabilirmiyim
    SLiveJoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm lütfen
    son 3 pm de sizlere gitti. Çöp olmaması için başka kimseye pm atılmayacaktır.
    Konu kilitlenirse sevinirim