• 18-11-2009, 22:07:49
    #1
    Misafir
    Selamun aleyküm arkadaslar.


    blog için pm atınız.
  • 18-11-2009, 22:11:09
    #2
    öm gönderildi.
  • 18-11-2009, 22:21:18
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öm attım beklemedeim
  • 18-11-2009, 22:23:43
    #4
    Pm attım
  • 18-11-2009, 22:23:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Pm atarmısın .
  • 18-11-2009, 22:25:19
    #6
    teşekkürler +rep
  • 18-11-2009, 22:28:23
    #7
    pm alabilirmiyim..
    tşkler..
  • 18-11-2009, 22:29:33
    #8
    bende pm alayım lütfen.
  • 18-11-2009, 22:34:27
    #9
    Misafir
    ben almadım diyenler var galiba tesekkür ü az görüyorlar